top of page

GENERELLE BETINGELSER

Handelsbetingelser er gældende for alle hold hos MyDance.

​

Ved elevens online tilmelding accepteres nedenstående handelsbetingelser. Online betaling er ikke mulig uden samtidig accept af nedenstående handelsbetingelser.

 

Betales der via bankoverførsel, fremsendes handelsbetingelserne på mail med betalingsinformationer. Derved er betingelserne accepteret, når pengene er modtaget hos MyDance.

Husk altid at opdatere din mail, da alle informationer sendes til din mail.

Har du spørgsmål, så skriv til mydance@mydance.dk

Bookning og betaling af hold

MyDance

Ved tilmelding via hjemmesiden betales der for en hel sæson, og der reserveres samtidig plads på holdet.

 

Hvis du ønsker delbetaling i mere end 4 rater, bedes du skrive en mail til kontoret mydance@mydance.dk, hvorefter du får tilsendt en mail som indeholder ratebetalinger og kontonummer. Eleven er først endeligt tilmeldt, når første rate er modtaget hos MyDance.

Det er muligt at betale over 4 rater ved tilmeldingen via hjemmesiden.

Vi tilbyder at dele betalingen optil 7 rater, så skal tilmelding ske ved en mail til Mydance@mydance.dk.

​

Hvis eleven, senest inden udgangen af den første danseuge, skriftligt meddeler danseskolen, at de ikke ønsker at gå hos MyDance alligevel, returneres det fulde beløb, ellers frafalder retten til at få refunderet fuld indbetalingen.

​

Efter første uge træder nedenstående handelsbetingelser i kraft, når eleven deltager i danseundervisningen, og dermed tilkendegiver et ønske om at gå på holdet. 

​

Udmeldelse skal altid ske skriftligt jf. vores udmeldelsesregler. Elever, der ikke er udmeldt senest den 30. september samme år, som de er tilmeldt, accepterer, at de har bundet sig til resten af sæsonen (se afsnit omkring udmeldelse). Udeblivelse fra undervisning betyder ikke, at man er udmeldt, man vil stadig blive opkrævet kontigent.

​

Det er elevens (eller betalerens) ansvar, at kontingentet bliver betalt rettidigt. MyDance er ikke ansvarlig for, at eleven modtager fakturaer på forestående betalinger, og det er således elevens (eller betalerens) eget ansvar, at få betalt forfaldne rater til tiden. Ved for sen betaling beregnes iflg. renteloven et gebyr på 100 kr. pr. skriftlig påmindelse, uanset om det er via mail eller i papirform.

 

MyDance tager forbehold for systemfejl eller andre fejl i forbindelse med opkrævning af kontingent. Det er til enhver tid de nævnte priser og rabatter i disse handelsbetingelser, der er gældende. Alle priser er ikke momspligtige og derfor angivet uden moms, dog forbeholder MyDance sig retten til at ændre i kontingentpriserne i løbet af sæsonen, hvis der fra myndighedernes side påbydes MyDance at tilføre vores ydelser ekstra afgifter som eksempelvis moms. Eleven vil i en sådan situation naturligvis blive informeret i god tid via mail.

Udmeldelse og binding

Udmeldelsesreglerne er opstillet således, at MyDance kan planlægge undervisningen tilfredsstillende for alle elever. Udmeldelsesreglerne følger forbrugeraftalelovens §28 om løbende tjenesteydelser.

 

Bindingsperiode er fra 1. oktober og sæsonen ud. 

​

Ønsker eleven at udmelde sig, skal det ske skriftligt til mydance@mydance.dk inden udgangen af september måned, herefter er eleven bundet til resten af den eksisterende dansesæson.

​

Såfremt du betaler i rater og din betaling ikke går igennem, sendes der betalingslink på det udestående. Ved fortsat udestående sendes faktura til din mail adresse, som du har opgivet ved indmeldelse, i form af en rykker inkluderet rykkergebyr på 100 kr.

Fortrydelsesret

​

Efter lov om forbrugeraftaler – Forbrugeraftaleloven §18, kan eleven fortryde sin tilmelding. Fortrydelsesfristen er 14 dage. Fristen regnes fra tilmeldingsdagen. Fortrydelsesretten begrænses, hvis MyDance har leveret en tjenesteydelse helt eller delvist indenfor fortrydelsesfristens udløb. Derfor vil fortrydelsesretten bortfalde, hvis holdet påbegyndes inden udløb af de 14 dage. Inden udløb af fortrydelsesfristen skal eleven underrette MyDance om, at eleven har fortrudt købet og ønsker at ophæve handlen. Eleven skal sende underretningen skriftligt på mail til: mydance@mydance.dk

Øvrige betingelser

MyDance - Amager

Force Majeure

MyDance er aldrig forpligtet til at yde erstatning, såfremt MyDance ikke kan levere i overensstemmelse med handelsbetingelserne, og dette skyldes forhold uden for MyDance's kontrol.

Hvis MyDance eksempelvis, grundet force majeure, må aflyse en eller flere dansegange, vil MyDance dog altid forsøge at udvide dansesæsonen således, at eleven får alle dansegange i sæsonen tilbudt. Således kan MyDance, i tilfælde af force majeure, forlænge dansesæsonen udover det, som er oplyst på MyDance-kalenderen.

MyDance

Sportsskader og forbehold

Eleven har ved tilmelding accepteret, at der er en vis risiko i forbindelse med sportsaktiviteter. MyDance kan ikke gøres ansvarlig for eventuelle skader.

 

Eleven er omfattet af de rettigheder, der fremgår af den danske Markedsføringslov og de danske regler om visse forbrugeraftaler. Der tages forbehold for trykfejl og prisændringer.

MyDance

Markedsføring

Ved indmeldelse til danseskolen MyDance giver du samtidig tilladelse til, at vi må benytte billedmateriale fra danseskolens dagligdag, turneringer og arrangementer i vores generelle markedsføring på hjemmesiden, brochurer, annoncer og sociale medier.

​

Vi fremsender vigtige informationer til den e-mailadresse, du opgav ved tilmelding. Du bør sikre dig, at du tjekker mailen regelmæssigt, og at vores mails ikke ryger i spam-folderen.

 

Har du spørgsmål til dette, så send os en mail til mydance@mydance.dk

MyDance

Følg os på de sociale medier og gå ikke glip af mange spændende ting

  • Facebook - White Circle
  • My Dance

​© Copyright MyDance ved Malene Nørgaard Abel

bottom of page